4 תשובות
אם לא נופל כלום מהקיבוע הכל בסדר.
בסוף את תתרגלי אליו והכל יסתדר :)
הכל טוב את יכולה להרגע. הקיבוע הוא בשביל להחזיק את השיניים שלך שישארו מסודרות בלי לזוז ולכן הוא חזק מאוד ולא לא גרמת לשום נזק, הכל יהיה בסדר.
שואל השאלה:
לא
אנונימית
נפל משהו מהקיבוע?
באותו הנושא: