8 תשובות
תנסי יכול להיות שכן אבל תתחילי
תתחילי.
נשארו עוד 6 ימים לחופש.
תנסי ללמוד לכל המבחנים עם כח רצון את מסוגלת.
תנסי לחלק את הזמן כדי שתספיקי ללמוד לכולם ותראי מה ההפרשי
זמן של המבחנים.
תלוי כמה קרובים המבחנים... כאילו אם כולם ממש לחוצים לך כולם תוך שבוע וחצי בערך, אז את ממש חייבת לשבת, אבל זה גם תלוי בחומר, אבל אם באמת תהיי רצינית ותראי שיש לך ביטחון אולי תספיקי. עדיף לך להתחיל. בהצלחה.
לול יש לי בשבוע אחרי החופש 3 מתכונות ובגרות ביום חמישי
אם תתחילי עכשיו את אולי תספיקי
תמיד שווה לנסות
תתחילי בזה שהכי קרוב ותמשיכי לפי הסדר
לדעתי כן... פשוט ממחר או אפילו מהיום תתחילי אני מאמינה בך!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על החדרת המוטיבציה (:
אנונימית
לא נשארו 6 ימים לחופש...^
לשאלה- אם תתחילי עכשיו ותשקיעי, את תצליחי.