5 תשובות
שואל השאלה:
למי שלא הבין זה לא נכון, פשוט זה נראה ככה בגלל חוסר הבטחון שלי
למי שלא הבין זה לא נכון, פשוט זה נראה ככה בגלל חוסר הבטחון שלי
אנונימית
להתקרב אליו, לדבר איתו.
גם אם זה בהתחלה ליד עוד ילדים רק בשביל להעלות את הביטחון..
אם תהיו ביחד תצטרכי מין הסתם להרגיש בנוח לידו.
הוא בן אדם בדיוק כמוך
גם אם זה בהתחלה ליד עוד ילדים רק בשביל להעלות את הביטחון..
אם תהיו ביחד תצטרכי מין הסתם להרגיש בנוח לידו.
הוא בן אדם בדיוק כמוך
דברי איתו, הוא יבין שאת לא כזאת
אם הוא בא אלייך ומדבר איתך פשוט תזרמי איתו
אל תתביישי
אל תתביישי
אוי גם לי יש את זה שבנים חושבים שאני קשה להשגה והם פשוט לא מבינים שיש לי חוסר ביטחון, אם את באמת אוהבת אותו לכי על זה תשתחררי טיפה ותזרמי
באותו הנושא: