7 תשובות
סלט
סלמון מבושל עם ירקות
סלט/פסטה/אורז/ארוחת בוקר/דגים
אנונימית
ביצה קשה, סלט ירקות לחם מלא.
כל דבר שם כל עוד את אוכלת אותו בכמות מוגבלת והוא לא קינוח.
זה דיי ברור.
זה דיי ברור.
סלט בלי רטבים
אין דבר כזה לא משמין. אם את רוצה להרזות, עדיף שתאכלי בריא. כל דבר הוא משמין, אבל את לא משמינה מכל דבר שאת מכניסה לפה, כי את גם שורפת קלוריות. זה תלוי במאזן הקלורי שלך, אם את רוצה להשאר במשקל שאת נמצאת בו עכשיו את צריכה שכמות הקלוריות שנכנסות לגוף שלך לא יהיה גדול משמעותית מכמות הקלוריות שאת שורפת. ושימי לב שקלוריות לא נשרפות רק בספורט, אלא רובן נשרפות במהלך התפקוד היומיומי שלך שכולל עיכול, חשיבה, נשימה ופעולות יומיומיות אחרות.
באותו הנושא: