8 תשובות
אני חוללהה על כלבים ^-^ הם כאלו מתוקים
כן, איך אפשר לא לאהוב אותם?
לא הכי חמוד בעולם
אחריי
אחריי
יש לי חבר עם פוביה מכלבים לא משנה כמה קטנים וחמודים הם חח
חולה על כלביםם
אבל יש תמפחידים חחח
אבל יש תמפחידים חחח
לא.
חתולים זה היצורים הכי מדהימים והכי מושלמים שראיתי בחיים שלי.
חתולים זה היצורים הכי מדהימים והכי מושלמים שראיתי בחיים שלי.
יש לי גור והוא ממש חמוד אבל הוא אמסטף עם בוקסר אז כשהוא רוצה לשחק הוא כבר לא כזה חמוד
כלבים זה הדבר הכי מתוק שיש
באותו הנושא: