3 תשובות
זה מעולה!
אני אגיד מה שאמרו לי כי אני גם רוצה להצטרף לשאולה, ההוקים שלי אומרים שאין סיכוי שאני לא עושה 5 יחידות באנגלית ומתמטיקה אבל אני חושב שאני לא יכול 5 כי בקושי 4 אני יכול אז אני גם לא בטוח, אני מרגשי רע אם עצמי בגלל זה:( בקיצור מצטרף לשאלה
אנונימי
זה בסדר גמור ומעולה להיות 4 יח' באנגלית ומתמטיקה
באותו הנושא: