6 תשובות
אולי היא סתם עצבנית בגלל משהו ומוציאה את זה עליך, תנסי להתעלם ולא לעצבן אותה עוד יותר עד שהיא תרגע.
תתרחקי ממני ככל שאפשר ואחר כך שתרגעה
תדברי איתה על התנהגות שלה, בהצלחה רבה.
תדברי איתה על התנהגות שלה, בהצלחה רבה.
בסדר יעבור לה..
אנונימי
תנקי את זה ותעשי את מה שאת צריכה (תתקלחי, תאכלי) ועד הערב זה יעבור לה...
שואל השאלה:
היא לא עצבנית כרגע על שום דבר היא פשוט עצבנית עלי, היא לא סובלת ים וחול היא לא יכולה לנקות חול! היא אומרת אני לא ייגע בבגדים שלך ולא יכבס אתזה תעשי מה שאת רוצה ואומרת חבל נולדת, נולדת רק כדי לעצבן ולהרוג אותי!
היא לא עצבנית כרגע על שום דבר היא פשוט עצבנית עלי, היא לא סובלת ים וחול היא לא יכולה לנקות חול! היא אומרת אני לא ייגע בבגדים שלך ולא יכבס אתזה תעשי מה שאת רוצה ואומרת חבל נולדת, נולדת רק כדי לעצבן ולהרוג אותי!
אנונימית
תקשיבי לפעמים זה מעצבים אם זה חוזר על עצמו תגידי לנ אם לא יעזור לכי ליועצת או משהו אבל רק אחרי שתבררי איתה כמה פעמים
אנונימי
באותו הנושא: