5 תשובות
לא נכון
מותר
נראה לך חח.
אני הסתכלתי על המפקד שלי כול הזמן. בסוף נהיינו חברים ממש טובים עד עכשיו.
חחח מה? ברור שמותר הסתכלתי לסמל שלי כל הזמן בעיניים ככה הוא לא היה כל כך אדיש אליי וכל כך עצבני ^_^
אצל מ"צ אסור נראה לי, הטירונות שלהם מוגזמת מבחינת משמעת, אבל שמעתי גם דברים כאלה על מג"ב.. אין לי מושג.. בשלי המשמעת הייתה טיפה נמוכה חח.
אנונימי