כל הזמן אומרים פה בתגובות לאנשים "תיהיו מי שאתם" "אל תשימו על אף אחד", אבל בתכלס, אם נגיד יש מישהו/י שהאופי שלהם מעצבן ממש והוא ממש לא אהוב בחברה, אז כן, הוא צריך להשתנות שיאהבו אותו. אז דיי להגיד כל הזמן "תיהיה מי שאתה", כי זה לא תמיד עובד. מה אתם חושבים?
אם זה האופי שלו וזה לא משהו שנדבק אליו בשביל להסתיר את עצמו האמיתי רז אין סיבה שישתנה, מי שלא מרוצה בחברתם יעזוב/יתרחק, אך לשנות בן אדם רק כי את לא אוהבת את האןפי שלו זו לא דרך