התחברות
הרשמה
היום בבוקר קמתי ולא הייתי רעבה ואז עשיתי סידורים בעיר שעתיים וחצי בערך והרגשתי בחילה והקאתי... זה בגלל שלא אכלתי?
5 במאי 2017, 15:50
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
ריצה
חיטוב
תשובה אחת
רוב הסיכויים שזאת הסיבה לבחילה. גם לי זה קורה. הכי חשוב לאכול בבוקר! לא לדלג על הארוחה הזאת בשום פנים
T
The Kaiser Of Jamaica
באותו הנושא:
אכלתי היום פחות מ80 קלוריות ואני לא רעבה לאכול עכשון או שעדיף לאכול בבוקר?
יש לי גשר כבר שנה, היום קמתי בבוקר והגומיות הפכו מאפור לירוק (ממש ירוק) החלפתי גומיות לפני יומיים (!)
למה צריך לאכול לפני רטלין? אם אני נגיד קמה בבוקר לא רעבה וישר לוקחת את הכדור?
קמתי ב9 בבוקר ולא אכלתי כלום עד עכשיו, אני עכשיו אוכלת במבה, עד כמה זה נורא?
יש לי חוסר תיאבון מתמשך, למשל אני רעבה בבוקר ואני לא יהיה רעבה בכלל כל היום, ממה זה?!
המחזור של אתמול נעלם היום - אתמול קיבלתי מחזור, שמתי פד והכל והיום בבוקר קמתי ולא היה לי אפילו סימן על הפד.
למה קמתי עם כאב גרון בבוקר?
זה הגיוני שהעיניים שלי נראות ממש שונה כשאני קמה בבוקר מהמשך היום?
קמתי היום בבוקר עם כאבים ממש חזקים ביד שמאל קצת מתחת לכתף מה אפשר לעשות?
הרבה פעמים אני קמה בבוקר רעבה. (אתם בטח מכירים את זה) למה זה קורה ואיך אפשר למנוע את זה?
קמתי בבוקר ופתאום ראיתי שהעין שלי התנפחה ממה זה?