אני צריכה לקום ב6 בבוקר. כדאי ללכת לישון עכשיו או לא? ויש דרך להצליח לקום בבוקר?
כי אם אני אלך לישון עכשיו אז יהיה לי מאוד קשה לקום. ואם אני לא אלך לישון אז יש סיכוי שאני יהיה עייפה בהמשך היום. וגם יש סיכוי שאני יהיה עייפה עוד שעה ומשהו ולא הוכל להחזיק מעמד ואלך לישון ואז יהיה לי עוד יותר קשה לקום בבוקר. אבל הקטע שאני חושבת שכדאי לי להישאר ערה כי באמת יהיה לי קשה מאוד לקום בבוקר גם אם אני אשן עכשיו. אז מה הכי כדאי ללכת לישון או להישאר ערה? ואם אני אלך לישון אז איך להצליח לקום מהמיטה בבוקר? אפילו לקום לכבות את השעון מעורר אני לא יכולה אז שעון מעורר לא ממש יעזור...