4 תשובות
אולי זה ככה, אבל אנשים טובים מקבלים שכר והרגשה טובה, ואנשים רעים בסוף יסבלו, עניין של זמן
מצד האמונה זה מובן כי מי שרע מגיע לו רע בעולם הבא אז אם לפעמים הוא עשה משהו טוב הוא מקבל את השכר בעולם הזה ומי שטוב להיפך...
אני מסכימה איתך!
וזה כל כך מחרפן!
והלוואי והייתי מבינה ויודעת למה זה ככה!
וזה כל כך מחרפן!
והלוואי והייתי מבינה ויודעת למה זה ככה!
כי כשאתה נחמד יותר מידי אנשים מרשים לעצמם לנצל אותך ולדרוך עליך
באותו הנושא: