9 תשובות
שואל השאלה:
אני בן וקודם כול אני חושב שזה נחמד לקרוא אחד לשניה
קודם כל סליחה על הבלבול!
אולי פשוט במקום את המילה תינוק/ת תחליף בבייבי? אותה משמעות, יותר מקובל וזה די חמוד (לטעמי)
כן אני ח ח ח
שואל השאלה:
אישה צעירה תודה על החיוביות שיש לך אשמח אם אם תפרטי
תינוק שלי לא
אבל כמו שאמרו בייבי שלי כן
אנונימית
מה? מףזה קריפי רצח.. אני פאקינג בן 23..
בואי נגיד ככה - באנגלית זה נשמע יותר טוב ואפילו מקובל!
אבל בעברית.. קצת מוזר
אבל - החלטה שלכם כזוג.
לגמרי לא.
לא. בשום פנים ואופן.