3 תשובות
ככול הנראה התייבשת
לכי לרופא שיבדוק אותך יכול להיות שין לך הפנייה תרגישי טוב.
לכי לרופא שיבדוק אותך יכול להיות שין לך הפנייה תרגישי טוב.
את בולמית? גם אם כן וגם אם לא לכי לבית חולים וישימו לך אינפוזיה. זה לא כל כך נעים אבל אחרי כמה דקות את תתרגלי. תרגישי טוב :)
לכי לביתחולים יחברו לך אינפוזיה. תרגישי טוב:)
באותו הנושא: