8 תשובות
המון
כל יום כל היום
הרבה מידי.. זה גם בלי שליטה לפעמים..
כן
כן, פעם אמרתי לקראש שלי בהתרמות שאני שונאת לפגוש ילדים מהשכבה אחרי בית הספר (היינו מחוץ לבצפר).
כן, לפעמים._.