אני בדיאטה שבוע וחצי וכבר נמאס לי רצח לאכול כל יום כמעט אותו דבר
בבוקר זה לרוב סנדוויץ עם גבינה לבנה וחביתה או משהו צהריחם חזה עוף אבוקדו ואיזה פחמימה ערב טונה וירקות כבר ממש ממש נמאס לי מהאוכל הזה.. איזה אפשרויות אני יכולה לשנות ? שלא ייצא יקר מידי או דורש מלא בישול והשקעה