3 תשובות
כולם רואים את של חו"ל בכל מקרה... אז באמת שלעשות פה יצא פחות רווחי
תחשבי שלסדרות ישראליות יש קהל יעד קטן הרבה יותר מה שאומר שגם הרווח עליהן כל כך קטן, ובגלל זה גם תקציב נמוך יותר להפקת הסדרה עצמה
כל סדרה חדשה שעושים היא דומה לסדרה שהייתה קודם. לדוגמא שמיניה, גאליס שונים, אך דומים.