7 תשובות
אתה לא היחידי
לא
ועכשיו מישהו מהמערכת רשם לי כן על זה בההערה בפרטי, מה שיכול לגרום לזה שאולי יורידו לי נאמנות. חבל שעושים משהו כזה בגלל שהבעתי את דעתי בלי קללות ובצורה הכי מכבדת.
מסכים איתך.
בגידה זה לרצות באדמה יותר מבקיום מדינה יהודית-דמוקרטית.

אני רוצה מדינה שיש לה גבולות ברי הגנה, שיש בה משטר דמוקרטי, מוגדרת כמדינה יהודית ומדינת העם היהודי ויהיה בה רוב יהודי תוך שמירה על זכויות המיעוטים הלאומיים.
אני רוצה מדינה שיש לה יחסי שלום עם שכנותיה והיא מוגנת מאיומי טרור ומלחמות ובעלת היכולת לשמור על ההגנה הזו בשעת הצורך.

ולכן אני נגד סיפוח יש"ע ובערך ארבעת מיליוני הפלסטינים הגרים בשטח (או גירושם) ואני בעד הקמת מדינה פלסטינית על רוב שטחי יו"ש וכל שטחי רצועת עזה.

זה החזון הציוני. החזון הציוני זה לא מדינה דו לאומית בין הירדן לים אלא מדינת הלאום היהודי בגבולות ברי הגנה.

כמו שבן גוריון אמר זאת: "בין שלמות הארץ למדינה יהודית בחרנו במדינה יהודית"

מי שרוצה לדון איתי על כך - אני אשמח
כימנית אני חושבת שאם מישהו הולך נגד העם שלו ובעד מי שרוצה לקחת לנו את המדינה ובעד אלה שעושים פיגועים בעם *שלנו* מבחינתי אני קוראת לו בוגד אבל לא להעיף אותם מהמדינה זוהי מדינה יהודית ותישאר יהודית.
לא הבנתי את הפסקה האחרונה שלך, למה אתה מתכוון ב'נאמן'?
הכוונה היא נאמן למדינה.
שואל השאלה:
@make the world better

אני לא הולך נגד העם שלי ובטח שלא תומך במי שעושה פיגועים.
אנונימי