התחברות
הרשמה
אני מאחרת לשעה ראשונה של עברית ואני שונאת את המורה ושעה שנייה יש מקצוע אחר שאני אוהבת... ללכת לשעה ראשונה או לא (כיתה ז)
29 במאי 2017, 08:33
מורים
תלמידים
תירוצים
תשובה אחת
לא.
(
(?***פרינסס***?)- אפרסקסית.
באותו הנושא:
שעתיים מתמטיקה, שעתיים סוציולוגיה, שעתיים עברית ושעה אנגלית זה יום קשה?
יש לי מבחן במתמטיקה מחר בשעתיים הראשונות ואני לא יודעת כלום!
כשכתוב: "אחרי פאקינג 4 שעות" איך להסביר את פאקינג בעברית לפי המשפט?
"בתרבית החיידקים מתחלק כל חיידק לשניים אחת לשעה" כמה חיידקים יש בשעה הראשונה, בשנייה, בשלישית?
מה קורה אם מאחרים לצו ראשון בשעה? קבעו לי בשבע וחצי ואני יצאתי רק לפני רבע שעה
אני מורידה היום את הגשר ואני מפספסת שעתיים ראשונות כדאי לי לחזור לבית ספר לחמש שעות שנשארו? (כיתה ח)
באיזו שעה מתחילה אצלכם שעה ראשונה בתיכון?
אם אני אתחתן עם מישהו ישראלי ויהודי באמריקה ואני אכנס להריון שם, הילד שלי ידע עברית?
היום אני עושה בייביסיטר פעם ראשונה שליי ואני לחוצה, מה אני צריכה לעשות איתה בשעתיים האלו?
אני מאחרת לבית ספר ויש לנו נוהל שמי שמאחר נשאר שעה
כדאי לי לבוא לשעה היסטוריה שרואים סרט ושעה עברית? (כיתה יא)