5 תשובות
כן אם אפשר לוותר על הפטל זה יהיה מצויין (אם זה מתוך תרכיז) והשאר מצויין
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
הייתי מבטל את הקפה, יש לו ריכוז גבוה של קפאין, שתחילת היום גורם
להתעוררות, אבל בהמשך שספיגתו של הקפאין יורדת, יש דכדוך קל, ועייפות.
להתעוררות, אבל בהמשך שספיגתו של הקפאין יורדת, יש דכדוך קל, ועייפות.
כי בתור התחלת הבוקר זה יותר מידי סוכר ויש לך גם המוןסוכר בבננה.. חוץ מזה השאר מצויין ולדעתי אפשר לשתות קפה כל עוד הוא בלי סוכר אבל בכמות.
כן זה מעולה!
לא צריך לוותר על הפטל. אפשר לשים במקום זה רבע כוס פטל, אבל זה לא כזה משנה.
ואפשר לוותר על הקפה אם את יכולה.
לא צריך לוותר על הפטל. אפשר לשים במקום זה רבע כוס פטל, אבל זה לא כזה משנה.
ואפשר לוותר על הקפה אם את יכולה.
באותו הנושא: