3 תשובות
שואל השאלה:
בטח שיש הבדל
אני עושה בגרות בספרות לבתי ספר דתיים
אנונימית
אין אף הבדל, הבגרות היא ארצית.
לדתיים יש סיפורי רבי נחמן, יותר פיוטים ולחילונים יש נובלות כאלה על אהבה וזה שאין לדתיים. הסיפורים שונים
no!