13 תשובות
נשמע שהיא ממש מנצלת אותך בשביל שיקנאו בה. תיזהרי, היא לא נראית כמו חברה אמיתית. תסבירי לה מה את מרגישה ואם אחרי השיחה היא לא תתנהג כמו חברה, אל תהיי חברה שלה.
אני מבינה את הפחד שלך.. לאבד מישהו קרוב אליינו זה מאןד מפחיד כי זה לא בשליטתנו..
אבל למה את נותנת לפחד הזה לשלוט על החיים שלך?
פחד הוא דבר טבעי שדומר עלינו אבל כל עוד הוא מנהל את חיינו אנחנו סובלים ונהרסים..
האם הרגשת בעבר שנטשו אותך?
דבר אחרון זה יהיה אומנם מעצבן אבל חברות זה דבר שאין בה מחוייבות כמו זוגיות וכל אחד חופשי.. כל עוד אין חברות אמת הבן אדם יכול ללכת בקלות
ולכן תכיני את עצמך לזה.. אבל זה לא בטוח
אבל למה את נותנת לפחד הזה לשלוט על החיים שלך?
פחד הוא דבר טבעי שדומר עלינו אבל כל עוד הוא מנהל את חיינו אנחנו סובלים ונהרסים..
האם הרגשת בעבר שנטשו אותך?
דבר אחרון זה יהיה אומנם מעצבן אבל חברות זה דבר שאין בה מחוייבות כמו זוגיות וכל אחד חופשי.. כל עוד אין חברות אמת הבן אדם יכול ללכת בקלות
ולכן תכיני את עצמך לזה.. אבל זה לא בטוח
שואל השאלה:
אנחנו חברות אמת ונטשו אותי בעבר הרבה פעמים.
אנחנו חברות אמת ונטשו אותי בעבר הרבה פעמים.
אנונימית
אם אתן חברות אמת היא בחיים לא תנטוש אותך:)
כי משהו אמיתי לא יגמר.
וכן הפחד שלך שינטשו אותך נובע מהטראומה.. ישלך חרדות מזה או סתם פחדים?
כי משהו אמיתי לא יגמר.
וכן הפחד שלך שינטשו אותך נובע מהטראומה.. ישלך חרדות מזה או סתם פחדים?
שואל השאלה:
יש לי חרדת נטישה.. היא מודעת לזה והיא אומרת לי שהיא לא תעזוב אותי ושהיא נאמנה לי ושאני החברה היחידה הכי טובה שלה.. ושרק עלי היא סומכת
יש לי חרדת נטישה.. היא מודעת לזה והיא אומרת לי שהיא לא תעזוב אותי ושהיא נאמנה לי ושאני החברה היחידה הכי טובה שלה.. ושרק עלי היא סומכת
אנונימית
מכירה את זה מקרוב..
אבל עם כמה שזו שאלה שתעצבן
מה יקרה אם היא תעזוב אותך?
אבל עם כמה שזו שאלה שתעצבן
מה יקרה אם היא תעזוב אותך?
שואל השאלה:
יישבר לי הלב, החברות שלי ושלה זה ממש כמו זוגיות.. אני אתאכזב ואפגע ממנה ואגיד לה את זה בלי בושה
יישבר לי הלב, החברות שלי ושלה זה ממש כמו זוגיות.. אני אתאכזב ואפגע ממנה ואגיד לה את זה בלי בושה
אנונימית
למה כמו זוגיות..?
ולמה ישבר לך הלב?
ולמה ישבר לך הלב?
שואל השאלה:
כי אני מאוד מאוד אוהבת אותה ואני נאמנה לה מאוד.. ואני ממש מקווה שזה הדדי..
וזה כמו זוגיות לא יודעת איך להסביר.. הכל אנחנו עושות ביחד
כי אני מאוד מאוד אוהבת אותה ואני נאמנה לה מאוד.. ואני ממש מקווה שזה הדדי..
וזה כמו זוגיות לא יודעת איך להסביר.. הכל אנחנו עושות ביחד
אנונימית
את חושבת שיש לך אובססיה אליה?
אני אישית לא יודעת ואני מנסה לחשוב..
ומה הכוונה נאמנה? אם תלכי תהיי עם מישהי אחרת זה אסור..?
אני אישית לא יודעת ואני מנסה לחשוב..
ומה הכוונה נאמנה? אם תלכי תהיי עם מישהי אחרת זה אסור..?
שואל השאלה:
אני מאוד אובססיבית אליה אני יודעת אני מנסה לעבוד על זה..
אם היא תלך עם מישהי אחרת היא תגיד לי אבל אני אפגע ואחשוב שמי שהיא הלכה איתה יותר חשובה לה ממני..
אני מאוד אובססיבית אליה אני יודעת אני מנסה לעבוד על זה..
אם היא תלך עם מישהי אחרת היא תגיד לי אבל אני אפגע ואחשוב שמי שהיא הלכה איתה יותר חשובה לה ממני..
אנונימית
היית רוצה לאהוב אותה מבלי להיות אובססיבית?
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימית
באותו הנושא: