4 תשובות
אולי זה הקטע
לפי הפרופיל שלך את בת 14, זה גיל מוקדם בשביל להבין אם את צריכה להיות בגוף של גבר. יש איזה סיבה שאת חושבת ככה?
לפי הפרופיל שלך את בת 14, זה גיל מוקדם בשביל להבין אם את צריכה להיות בגוף של גבר. יש איזה סיבה שאת חושבת ככה?
האמת שאני גיליתי מה זה טרנס לעומק בגיל 14 ומאז הרגשות האלה רק התעצמו אצלי.
אני מציע שתתני לזה זמן ותראי אם את בטוחה או אם זאת רק תקופה.
תמשיכי לחקור ותראי מה יותר נוח לך (את יכולה לנסות להגדיר את עצמך כבן באינטרנט כהתחלה ולראות איך את מרגישה עם זה, אם זה מרגיש לך נכון או לא), יש לך המון זמן ואת רק בתחילת הדרך.
בהצלחה!
אני מציע שתתני לזה זמן ותראי אם את בטוחה או אם זאת רק תקופה.
תמשיכי לחקור ותראי מה יותר נוח לך (את יכולה לנסות להגדיר את עצמך כבן באינטרנט כהתחלה ולראות איך את מרגישה עם זה, אם זה מרגיש לך נכון או לא), יש לך המון זמן ואת רק בתחילת הדרך.
בהצלחה!
גיל 14 הוא לא גיל מוקדם מדי, אתה מבין שאתה כלוא בגוף של נקבה עוד בגיל קטן, אפילו 4. את יכולה לבחון את העיניין, בטוח שאת לא רוצה להיות בן רק משום שהתעניינת בנושא כפי שאת לא רוצה להיות לסבית אם קוראים על לסביות ומתעניינים בהם, נכון?
זה משהו הרבה יותר עמוק, פשוט מרגישים את זה ואין לזה הסבר אחר.
זה משהו הרבה יותר עמוק, פשוט מרגישים את זה ואין לזה הסבר אחר.
יכול להיות מאוד שזה בגלל שאת רואה את זה.