התחברות
הרשמה
מי פה משלם על עצמו שיעורי נהיגה? כמה לכל שיעור? ואתם מרגישים שיורד לכם הרבה מהמשכורת?
4 ביוני 2017, 16:59
נהיגה
לימוד נהיגה
שיעורי נהיגה
תשובה אחת
אני... 120 לשיעור.. ואני מרגישה שזה סבבה.. זה לא מה שגומר לי על המשכורת.
מ
מנואליתה ~I DON'T GIVE A DAMN~