התחברות
הרשמה
בבקשה בנים תענו שניה
קרה והיתם בקטע עם מישהי והיא קצת פגעה בכם במה שהיא אמרה ומאז לא שלחתם הודעה.
אתם עדין תחשבו עליה פשוט יהיה לכם אגו?..או שהעדיפו פשוט לא להיפגע.?כאילו מעניין אותי אם ישר כל הרגשות נעלמות .. קרה לכם סיפור דומה
5 ביוני 2017, 01:25
אופי
מבנה גוף
גברים
3 תשובות
האמת קרה לי שלחתי לה כמה פעמים ואחרי זה הפסקתי שהבנתי שהיא לא מפסיקה להתנהג ככה היא התנהגה חרא אז החלטתי לחתוך את הסיפור
י
ירק
שואל השאלה:
אבל עדיין חשבת עליה? או שישר שמת עליה **
אנונימית
חשבתי עליה גם עכשיו חושב עליה אבל לא אלקק לה בשביל שתדדבר איתי
י
ירק