5 תשובות
תגלישי את השיחה למערכות יחסים, ותגידי כבדך אגב שאת לא במצב של מערכת יחסים ולא מעוניינת בזוגיות.
שואל השאלה:
זה אף פעם לא מתחיל מזה, זה מתחיל משיחות רגילות של בני אדם ומגיע ל "יש לך חבר?" "היית רוצה חבר?" "למה לא?" "מה הטעם שלך בבנים?"
אנונימית
תבהירי לו את זה מראש שאת לא מחפשת פה אהבה או משהו בסגנון אלא רק לדבר ולא יותר מזה
אין ממש דרך.. אולי לנסות לדבר על זה שאת לא בקטע בלי קשר אליו סתם להעלות את הנושא ואולי הוא יבין.. כאילו שאת לא בקטע של חבר או משהו כזה
תכתבי לכל בן שאת מדברת איתו מראש שאם הוא בקטע של אהבה או סטוץ או כל זה את לא בעניין אבל אין לך בעיה רק לדבר (ככה אני עושה)
באותו הנושא: