גילוי בעיה בחלל הפה בזמן צילום רנטגן בשרשרת החיול.
כבר הרבה שנים הלסת שלי עושה " קליקים" ולפעמים נתקעת לכמה שניות. זה לא מלווה בכאבים (כבר) , אני התרגלתי לזה ,לא שמה לזה לב בכלל עד כדי כך שלא קישרתי את זה לבדיקות של חלל הפה בשרשרת החיול. לפני כמה דק אחרי שלמדתי על שרשרת החיול קלטתי את הקשר והבנתי שהולכים לראות את ההפרעה שיש לי בלסת בצילום הרנטגן . השאלות שלי הן ; האם באמת ישימו לב להפרעה ( שכלל לא מפריעה לתפקודיי) ויורידו לי את הפרופיל ? האם יקחו אותי לשיחות ויבררו למה לא ציינתי את הבעיה עוד בצו הראשון ? ( כמו שאמרתי,כלכך הייתי רגילה לזה ששכחתי מזה) מה יקרה כשיגלו את ההפרעה ? האם הם בכלל יתנו חשיבות להפרעה ? . אני מאוד זקוקה לתשובות.בבקשה תעזרו. תודה רבה !!
8 ביוני 2017, 20:36
תשובה אחת
הם כנראה ישלחו אותך לרופא שיניים צבאי לאיבחון מקצועי יותר, ולגבי להוריד פרופיל אני לא חושבת שיעשו את זה אבל תשאלי