2 תשובות
אני חושבת ובאמת לא בתור קלישאה שזה תלוי במה שאת משדרת לסביבה שלך.
כשתהיי שלמה עם עצמך ועם המראה שלך הכל יהיה טוב יותר:)
מוזמנת לדבר איתי בפרטי.
אני מבטיחה לך שאולי אף אחד לא התחיל איתך, אבל זה לא אומר שאף אחד לא נמשך אלייך. זה בדיוק כמו שאת נמשכת למישהו אבל לא הולכת אליו ומתחילה איתו. לא כל הבנים אמיצים ומסוגלים להתחיל עם בנות, חלק ביישנים.
אולי את לא אוהבת את איך שאת נראת ולא מקבלת את עצמך לגמריי, אבל ככה זה אנשים הם נוטים להיות קשים על עצמם. אני בטוחה שאנשים מסביבך חושבים אחרת וחולקים על דעתך. יופי זה דבר אינדיבידואלי.
יש לי הרבה חברות מהממות באמת ואף אחד עדיין לא התחיל איתן. זה לא אומר שהן לא יפות, זה אומר שעדיין לא הגיע הבן המתאים.
וחצ'קונים יש לכולם. אל תגרמי לזה להוריד מהביטחון העצמי שלך :)