3 תשובות
לא התלהבתי
כאילו זה סרט נחמד.. אבל לא אהבתי שיותר מידי עם הסמים וזה, אני חוקבת שהוא לא יוצר מנחמד
שואל השאלה:
כאילו זה סרט נחמד.. אבל לא אהבתי שיותר מידי עם הסמים וזה, אני חוקבת שהוא לא יותר מנחמד
כאילו זה סרט נחמד.. אבל לא אהבתי שיותר מידי עם הסמים וזה, אני חוקבת שהוא לא יותר מנחמד
אנונימי