6 תשובות
'אני רוסי גדי הולך הכי טוב בחלב אימו'


עצה שלי, אל תתעסקי בחרא הזה..
אני אישית בת מזל דגים לא מסדרת ביכלל עם גדי כל מי שהכרתי שהוא גדי לא הסתדרתי איתו אבל זה תלוי בך אם את מסתדרת איתם כל אחד זה משהו שונה:)
לפי האסטרולוגיה - לא.
אבל לא הולכים לפי אסטרולוגיה - אם כיף ביחד אז בהצלחה.
כה וגם הם הולכים עם מזל בתולה:)
שואל השאלה:
אני בת ויש לי חברה טובה שהיא מזל גדי, ואני אוהבת מישהו שהוא מזל גדי... יש לי סיכוי איתו (לפי המזלות?)