3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא יעבור, זה לכל החיים.
אין לי מערכת חיסונית בכלל ובגלל זה אני ישר נדבקת
אנונימית
להיות חזקים ולהתגבר ולא לתת לזה להשפיע לך על החיים.
להקפיד על תזונה נכונה שיכולה לעזור, לבוש טוב, ולהתמיד במה שהרופא אומר לעשות.
רק בריאות^^
להבין שאי אפשר לשלוט על זה, והדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות עבורך זה להיות חזקה ולא להתייאש. את תצאי מזה והכל יהיה טוב.
תרגישי טוב, מאמינה בך!