7 תשובות
חחח הצחיק אותי הסרטון שלו, מזל שלא לקחתי דף, יש אנשים כבדים שבנוסף גם לא מדברים יפה, אני חושב שגם אם הייתי לוקח דף אז הייתי צוחק קצת ואולי טיפה מתעצבן אבל אנשים באמת הגזימו
באמת זה מפגר לגמרי מה שהם עשו. כל אחד ואחד מהם מסתתר מאחורי שם לא אמיתי ובלי תמונה. הם לא היו עושים את זה זה במציאות
שואל השאלה:
לא עילה מוצדקת לקרוא לו להתאבד.

ילד בן 8 התאבד אחרי שהציקו לו בבית ספר. בן 8. אני אגיד את זה שוב רק כדי להדגיש את הגיל ואת הסיכוי שהוא יודע בכלל מה זה למות. בן 8.
האמא יכלה לחסום את התגובות לסרטון הזה, וזהו נגמר הסיפור.
לגבי מה שהם כתבו.. סתם עוד ילדים שלא חושבים באמת שיש ילד מול המסך.
איככ כמה חראות אפשר להיות?
למה תתאבד אפשר לכתוב חח או משהו למה כולם עושים הכל ברע?
שואל השאלה:
זה הקטע שזה לא נגמר בלחסום תגובות אחותי. יום אחד זה קרה לו יום אחר זה יכול לקרות לילד אחר. צריך לשים לזה סוף. בסהכ החינוך בא מהבית.
הוא לא יתאבד, אל תדאגי, יש לו מלא תמיכה הורית (ניתן לראות את זה בתגובות)