13 תשובות
מה אני אגיד לך ככה הם הגברים אני בדיוק באותו המצב כמוך חחח זה יבוא בזמן שלו אל תמהרי לשום מקום
שואל השאלה:
השאלה בכלל אם יש כאלה.. שיבינו. שלא ישחקו משחקי אגו מטומטמים. שיאהבו עד הסוף ושלא יתביישו בזה!
השאלה בכלל אם יש כאלה.. שיבינו. שלא ישחקו משחקי אגו מטומטמים. שיאהבו עד הסוף ושלא יתביישו בזה!
כמובן שיש, בת כמה את?
שואל השאלה:
19
19
דבר ראשון: תינוקות
ואל תדאגי את לא צריכה לחפש, הוא ימצא אותך;)
ואל תדאגי את לא צריכה לחפש, הוא ימצא אותך;)
לא יודע איפה חיפשת או עם מי את מדבר אני וכל החברים שלי מאוד בוגרים ולא מזיינים תשכח כל היום כמו הגברים בני ה18 (בן 21)
לדעתי ניצרבת מכאלה ומפה היציאה הזאת
ברגע שתכירי אפילו מישהו אחר שהוא בוגר אז כל ההשקפה שלך תשתנה
תנסי במסגרת התנדבות
ברגע שתכירי אפילו מישהו אחר שהוא בוגר אז כל ההשקפה שלך תשתנה
תנסי במסגרת התנדבות
למגיב "ש. ס. א"
רוב הגברים אגואיסטים זבל? מאיפה הבאת את זה?
זה שאולי אתה כזה (כך זה נראה לי), אתה לא צריך
להכליל על רוב הגברים.
או שאתה סתם מנסה להתלקק על השואלת ולהראות לה
שאתה הגבר המושלם.
קיצר תהיה רציני וחדל קשקשת.
רוב הגברים אגואיסטים זבל? מאיפה הבאת את זה?
זה שאולי אתה כזה (כך זה נראה לי), אתה לא צריך
להכליל על רוב הגברים.
או שאתה סתם מנסה להתלקק על השואלת ולהראות לה
שאתה הגבר המושלם.
קיצר תהיה רציני וחדל קשקשת.
ממורמרת? תישארי ככה כנראה אם את מעדיפה להכפיש את הגברים בדברים המגוחכים שאת אומרת.
אם היית בוגרת כמו שאת מצפה מהגבר העתידי את לא היית מוציאה את עצבייך על השאר..
כנראה שאת תינוקת.
כנל לגבי שאר הבנות שהגיבו פה נטו מדיעות טיפשיות
אם היית בוגרת כמו שאת מצפה מהגבר העתידי את לא היית מוציאה את עצבייך על השאר..
כנראה שאת תינוקת.
כנל לגבי שאר הבנות שהגיבו פה נטו מדיעות טיפשיות
שואל השאלה:
אין יותר בוגר מלענות תשובה שפותחת בממורמרת. שאפו.
אין יותר בוגר מלענות תשובה שפותחת בממורמרת. שאפו.
האנשים כאן עזרו לך, השתדלו לתת לך תשובות ויחס בנושא,
אז במקום להגיד "תודה אנשים" את מתלוננת בציניות?
לא נעים :)
אז במקום להגיד "תודה אנשים" את מתלוננת בציניות?
לא נעים :)
שואל השאלה:
הבחורה כאן שאלה שאלה מתוך תסכול. מתוך רצון לעזרה ולא מתוך זה שרציתי שמישהו יבקר אותי ויקרא לי ממורמרת, או שיבקר את הדרך שבה אני מגיבה. זה הכל.
הבחורה כאן שאלה שאלה מתוך תסכול. מתוך רצון לעזרה ולא מתוך זה שרציתי שמישהו יבקר אותי ויקרא לי ממורמרת, או שיבקר את הדרך שבה אני מגיבה. זה הכל.
גם אני!
באותו הנושא: