6 תשובות
פיצה עם פפרוני
המבורגר עם גבינה. למען האמת אף פעם לא אכלתי פיצה פפרוני
שואל השאלה:
אני אהבתי יותר צ'יזבורגר
אנונימי
מבורגר עם גבינה, בהתחלה זה ממש מוזר אבל התרגלתי לאט לאט
ופיצה עם בייקון זה מעדן מלאכים
הייתי בצרפת וקנינו חח
צ'יזבורגר, אבל כשמרגישים את הגבינה, ברוב במקומות שאכלתי בארץ לא מרגישים, בארה"ב מרגישים
אני אוכלת כשר כי אני ממשפחה מסורתית אבל אני ממש רוצה לאכול צ'יז בורגר זה נשמע כזה טעים..
פשוט אני מחכה שאני אגדל קצת כי אני יודעת שאם אני יאכל את זה בפרק זמן הזה יהיו לי רגשות אשם כי זה חשוב להורים שלי
אנונימית