2 תשובות
כל הגז מרוכז במדחס מעבה
כל הגז ביחידה החיצונית. ביחידה הפנימית החדשה עושים וואקום כדי לבדוק תקינות נזילות. ושהמערכת תהיה סגורה ונקיה.