5 תשובות
כן. תמיד אבל אפשר לשאוף ךיותר (:
חושבים שממוצע של התעודה שלהם זה מה שמראה על החוכמה שלהם.. עצוב.
וממוצע 69 זה בסדר אם הייתה לך תקופה קשה.
זה לא טוב אבל בסדר
יופי באמת שואלת למה כולם חופרים על ממוצע ובעצמך שואלת על זה -,- חוכמה
זה ממוצע סביר
את אומרת שכולם חופרים על זה ושואלת על זה גם,-,
ולשאלתך זה בסדר
מאמינה שאת יכולה להשתפר ולהגיע ליותר (:
לא ששלי משהו אבל כןxd