התחברות
הרשמה
תמיד שחבר שלי שולח לי תמונות אני מחמיאה וכשאני שולחת לו הוא
הוא אף פעם לא אומר לי שאני יפה, יש מצב אני לא הטעם שלו? להגיד משו על זה? זה ממש מעליב אותי
20 ביוני 2017, 17:36
תמונות
יופי
פרגון
הודעות
חברות
2 תשובות
יש מצב שאת לא הטעם שלו
N
No Matter What
דברי איתו על זה. תקשורת היא הכרחית בזוגיות תקינה.
ת
ת ר נ ג ו ל ת