15 תשובות
נפגשתי עם ארבעה אנשים מסטיפס.
לא ואפילו אינסטגרם או וואטסאפ לא נתתי
והרבה מבקשים
כן... ולימים גם היינו זוג.
אנונימית
לא
לא
אנונימי
נפגשתי עם שתי בנות שהכרתי בחברים לעט בהופעה של ג'סטין ביבר.
הציעו לי כמה פעמים אבל אני לא רוצה כל כך להיפגש עם אנשים מסטיפס...
אני נהנת לדבר עם אנשים פה אבל לא רוצה להיפגש
בקרוב אני אפגש (=
כן