5 תשובות
לייק אהבתי!
ממש אבל
לא אהבתי ביכלל... לפני חודשיים החלטתי שאני פורשת כי נאמנים התחילו להיות פה שוטרים, בסך הכל שאלתי שאלה לעניין אבל כי לא היה סימן שאלה בסוף סוף השאלה מחקו אותה
וואי זה יהיה ממש טוב
אם מתייגים ספאם אז מה הקטע של הספאם אנשים לא יאמינו נגיד היה את הספאם שכתבתי שאני אוהבת לאכול פרפרים כל הקטע זה שאנשים יאמינו ויתחלחלו חח
באותו הנושא: