8 תשובות
קלטת את זה ממש מאוחר אחותי, הבנתי את זה כבר ב-ח'... ואם את חושבת שיום לימודים בכיתה י"א הוא 7 שעות את חיה בסרט, אצלי היו ימים שגם עד שש היינו בבית ספר
אל תדאגי, עוד שנתיים ויהיה לך את כל החיים לעשות מה שאת רוצה..
אני גם עולה ליא ואני רק מתפללת שהשנתיים הבאות יעברו כמה שיותר לאט, כי אז תחשבי מה יהיה- צבא או שירות לאומי ואז צריך להתמודד עם החיים עצמם, בלי מסגרת, הכל מבולבל, מה התוכניות שלי? מה אני עושה עם עצמי? מה אני רוצה להיות?
זה הרבה יותר מדאיג אותי.
שואל השאלה:
keep it mello
אז אמרתי או יותר מה חייה בסרט
אנונימית
לא מסכימה, ברור לי שגם מישהו בלא למד יכול להצליח בחיים וכו וכו
אבל תאכלס? מה תעשי בלי לימודים? בלי בגרות, בלי תואר..?
שוב כמובן שאפשר להצליח גם בלי אבל הסיכויים הרבה יותר גדולים שיש את כל זה
מה זה 12 שנים לעומת הנצח..
יהיה לנו מספיק זמן לעשות את הדברים שנרצה, לפי דעתי בלי בית ספר היה הרבה יותר בלאגן במדינה ורמת משכל נמוכה מה שהיה גורם להרבה בעיות..
https://youtu.be/9avlub4obb8
תשמעי את השיר
"מבזבזים"?
בזכות בית ספר למדת לקרוא ולכתוב, כפל וחילוק, חיבור וחיסור, ועוד כמה דברים.
לא מסכימה איתך בכלל. אם לא היית הולכת לבית ספר לא היית יכולה לכתוב את השאלה הזאת בכלל.
אז את בעצם אומרת לי שצריך לשלוח ילדים בני 5 לעולם בלי שום השכלה וחינוך? את רצינית?