5 תשובות
אני אוהבת
אמנם לא הדבר הכי הכי טעים, אבל יש לזה טעם נחמד.
כן טעים אבל אני מעדיפה במבה
אנונימית
כו ממש
שואל השאלה:
טעמת גם תאלו של השושים מילויי בטעם וניל?
אנונימית
אני אולי מוזרה אבל זה יותר טעים לי מהרגיל