5 תשובות
אני אוהבת
אמנם לא הדבר הכי הכי טעים, אבל יש לזה טעם נחמד.
אמנם לא הדבר הכי הכי טעים, אבל יש לזה טעם נחמד.
כן טעים אבל אני מעדיפה במבה
אנונימית
כו ממש
אנונימית
אני אולי מוזרה אבל זה יותר טעים לי מהרגיל