6 תשובות
אני יותר שמאלני מימני בגלל הקטע החברתי בעיקר, שהשמאלנים יותר בעד מדינת רווחה והימנים יותר נוטים לקפיטליזם וגם בגלל שאני לא חושב שבעזרת כוח נגיע לאיזשהו הסכם ושלווה עם האויבים שלנו.
בתכלס אני קונה אצל ערבים ודוברת ערבית אבל לדקור מישהו כי אתה חושב שאתה השטח הזה שלך זה ממש מוגזם ופה מצידי אני מימן קיצון, בעיה שלך מי שתתופס תופס
ימין קיצוני אוהב את המדינה לא מוותר עליה
מרכז.
אני בעד מדינה פלסטינית, שתהיה להם מדינה משלהם ויעזבו אותנו כבר.
וגם אם לא תהיה מדינה פלסטינית, עם השנים תהיה פה מדינה דו לאומית.
הערבים מתרבים ממש מהר יותר מאיתנו, והם 20% מהאוכלוסייה, אז אם לא תהיה להם מדינה, בעוד 10 שנים לא תהיה פה אפילו מדינה יהודית, כי אנחנו נהיה מיעוט.

וגם רוב הערבים מצביעים לרשימה המשותפת. תחשבו שם ויקרא והם ממש יתרבו מהר, ויהיו המון ערבים, הם יצביעו כולם לרשימה המשותפת.
מצב זה יוצר שהרשימה המשותפת תהיה בראש הממשלה.

הדעות שלי דומות מאוד לדעות של יאיר לפיד, יש עתיד.
תקראו על המפלגה הזאת.

ועוד משהו, סליחה מאוד לכל המתנחלים, או לכל אחלא שקוראים לעצמם מתיישבים כי מתנחלים זה זלזול, אני יודעת שמבחינה היסטורית זה שייך לנו, אבל זה קרקע פרטית, זה לא שייך לנו, יש כל כך הרבה שטח בדרום, הנגב.
ועם הזמן כל הנגב ייתשבו בו ערבים.
אז תפסיקו להיו בשטחים לא שייכים לנו וסתם גורמים למריבות ובעיות ותתיישבו בדרום!

ואני לא מדברת על ההתיישבויות\התנחלויות הגדולות (מעלה אדומים וכאלה), אלא לקטנות כמו עמונה, שאם אני לא טועה הוציאו אותם.


אחלה חפירה דפקתי פה..
אגב פעם הייתי ימנית קיצונית, בקטע של לשרוף את הר הבית חח
בעברית הייתי ימני קיצוני, כיום אני מרכז, הסברים לא ממש אביא כי זה לא יספק אף אחד ולא אכפת לי גם אז ביי.
אני מרכז שמאל. לא מאמינה בשטות שהימנים הקיצוניים מנסים למכור שצריך להרוג את הערבים ושכולם מזיקים ושהארץ היא רק שלנו. היא שלנו, נכון, יש מקומות שאי אפשר לוותר עליהם, ירושלים לדוגמה, אבל גם להם מגיע למצוא מקום. פתרון שתי המדינות לשני העמים הוא הפתרון המוצלח ביותר. גם להם מגיע לחיות פה בכבוד. עוד דבר, אפשר להבין למה כל דעה שמאלנית מקבלת פה מינוסים וכל דעה ימנית פלוסים? ואם דעה ימנית קיצונית אז בכלל עוד יותר פלוסים? לא הייתי ממליצה לקיצוניים משני הצדדים להתגאות כל כך בזה שהם קיצוניים, קיצוניות בסוף הורסת כל מה שאנשים שמחפשים שקט בונים.