התחברות
הרשמה
כל מחזור אני בוכה זה פאקינג 4 ימים של עצב ובכי יש משהו לעשות?!
2 ביולי 2017, 23:01
בכי
מחזור
דמעות
רגשות
מצב רוח
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני בוכה עכשיו ממש.. בכי מטורף ואני בבצפר
אני כבר כמה שעות בוכה ועכשיו קצת נרגעתי עם הבכי, הגיוני שהעיניים שלי ממש שורפות?
באתי למחנכת שלי עם דמעות ובכי בעיניים (ורואים עלי כשאני בוכה) והיא אמרה לי שהיא לא פנויה כרגע. היא יצאה רעה?
התקפי זעם וכו', תעזרו לי אני פאקינג בוכה (קצת ארוך אבל זה חשוב)
כל היום אני בוכה, לא מפסיקה לבכות מגעגוע איך להעביר את הבכי?
אני מהבוקר בוכה בלי סיבה לא יודעת למה וזה לא שקרה משהו פשוט בכי!?
כשכתוב: "אחרי פאקינג 4 שעות" איך להסביר את פאקינג בעברית לפי המשפט?
ישנתי אצל הבת זוג אתמול והיום בבוקר היא התחילה לבכות ולהסתיר את הבכי
יש לי על המחשב תולעת הכופר מה לעשות? אני כולי רועדת בוכה העיניים שלי אדומות מרוב בכי אפילו השיניים שלי רועדות
אפשרי שתסמינים של מחזור כמו בטן נפוחה רעב ובכי וכל האלה יהיו כמה ימים לפני המחזור או שכנראה זה לא קשו?
לפעמים אני בוכה בכיתה בגלל דכאון איך לשלוט על הדמעות? אני אומרת שזה אלרגיה לעונה תמיד אבל לפעמים גם יש פרצוף של בכי חחח