3 תשובות
כדאי לך לכתוב שאת תתגעגעי ותודה על כל ההשקעה וכאלה:)
ביי
תרשמי לה
יישש אתת עווזבת קלולולולולוללוולולוללולולול ^-^
יישש אתת עווזבת קלולולולולוללוולולוללולולול ^-^
באותו הנושא: