4 תשובות
אם את יודעת ידע בסיסי כמו לקרוא ולכתוב אז זה סבבה אם את רוצה ללמוד פירושים בצורה קלה את יכולה לקחת דפים ובצד אחד לכתוב תמילה ובצד השני תפירוש, זה מאוד עוזר
או שפשוט ללמוד משירים או מסדרות באנגלית/סרטים
או שפשוט ללמוד משירים או מסדרות באנגלית/סרטים
יש אתר ממש טוב שקוראים לו הכתבה. אפשר לעבוד איתו על אוצר המילים שלך ולהגדיל אותו בעזרת כמה משחקים כאלה (לכי על הכרטיסיות). עשיתי הכתבה של 70 מילים והתכוננתי בעזרת האתר הזה וזה ממש עזר.
נסי לראות סרטים באנגלית, לשמוע מוזיקה,
קחי מורה פרטית לדעתי זה יעזור
קחי מורה פרטית לדעתי זה יעזור
אני יגיד לך משהו. אנגלית או כל דבר שצריך לקלוט צריך לתרגל, בשפה האנגלית יש כמה חלקים יש את הgrammar שזה הדקדוק והרכבת משפטים בהווה עבר ועתיד שאת זה לומדים בשלבים המוקדמים של האנגלית שזה כולל זמנים עבר הווה עתיד עבר ממושך וכו..
דבר שני יש את האוצר מילים שאת יכולה לשפר אותו בקלות תוציאי מלא מילים מהאנטרנט ותתחילי לשנן זה בדיוק מה שאני עשיתי בגיל שלך ויש לי היום אוצר מילים ממש עשיר,
ודבר שלישי שאת יכולה להעזר בו זה לראות סרטים מתורגמים ושירים שמנסיון זה ממש ממש עוזר שאת שומעת כל היום אנגלית זה נכנס לך לראש אני לא טובה בכלל בחיבור של משפטים ודקדוק באנגלית אבל יכלתי לדלג עלזה כי כששומעים אנגלית בדיבור זה מחליק לך
פשוט תשנני תשמעי ואם יש לך חברות או אפילו משפחה שיכולים לדבר באנגלית איתך זה ממש עוזר הכל עניין של תרגול
דבר שני יש את האוצר מילים שאת יכולה לשפר אותו בקלות תוציאי מלא מילים מהאנטרנט ותתחילי לשנן זה בדיוק מה שאני עשיתי בגיל שלך ויש לי היום אוצר מילים ממש עשיר,
ודבר שלישי שאת יכולה להעזר בו זה לראות סרטים מתורגמים ושירים שמנסיון זה ממש ממש עוזר שאת שומעת כל היום אנגלית זה נכנס לך לראש אני לא טובה בכלל בחיבור של משפטים ודקדוק באנגלית אבל יכלתי לדלג עלזה כי כששומעים אנגלית בדיבור זה מחליק לך
פשוט תשנני תשמעי ואם יש לך חברות או אפילו משפחה שיכולים לדבר באנגלית איתך זה ממש עוזר הכל עניין של תרגול