2 תשובות
ליאל, כי היא מהבית ספר שלי
מהבנות-פאטמה נראית הכי נורמלית. בכללי לכולן שם יש חסרונות מעצבנים..
מהבנים-דביר, נדב והדתי הקטן הזה הכי אהבתי-גם שם הרוב שחצנים.
אם תשאלי את מי אני לא אוהבת אני אתן לך רשימת מכולת יותר גדולה מה זאת שלפני ארוחת שישי ( (;
מהבנים-דביר, נדב והדתי הקטן הזה הכי אהבתי-גם שם הרוב שחצנים.
אם תשאלי את מי אני לא אוהבת אני אתן לך רשימת מכולת יותר גדולה מה זאת שלפני ארוחת שישי ( (;