17 תשובות
אוקי את לא תהיי משותקת, לכי לרופא לבדוק את זה ורק אם הוא ייתן לך הפנייה לבית חולים אז תלכי.
אין לך מה לדאוג את לא תהיי משותקת.
אין לך מה לדאוג את לא תהיי משותקת.
אל תדאגי
תלכי לרופא מחר
תלכי לרופא מחר
הכל בסדר לפי דעתי את סתם בלחץ :) תרגעי תשתי תה ומחר תלכי ברוגע שלך
לרופא וזהו
יהיה טוב שבת שלום <3
לרופא וזהו
יהיה טוב שבת שלום <3
תחכי לתור לרופא והוא יגיד לך כבר רמה לעשות
נראלי שאת צריכה לראות רופא מקצועי אל תסתמכי על האנטרנט
אם אני לא טועה תחושת נימול מעידה על בעיה במערכת העצבים. כדאי שתלכי לראות רופא. תנסי אולי ללכת לביקורופא. אף אחד פה לא יכול לייעץ לך בעניינים כאלה. עדיף ללכת מאשר לחכות. כתבת שנפלת לפני חודש, היית אצל רופא מאז?
שואל השאלה:
הייתי אצל רופאים, ופשוט הביאו לי בדיקה עצבית ואולטרסאונד. אבל מאז שקבעו לי את הבדיקות האלה המצב רק החמיר...
אני גם מתגייסת עוד חודש, ובאמת לא רואה את עצמי עוברת את זה כשאני בקושי יכולה להחזיק כוס מים ובקושי עומדת על הרגליים ):
הייתי אצל רופאים, ופשוט הביאו לי בדיקה עצבית ואולטרסאונד. אבל מאז שקבעו לי את הבדיקות האלה המצב רק החמיר...
אני גם מתגייסת עוד חודש, ובאמת לא רואה את עצמי עוברת את זה כשאני בקושי יכולה להחזיק כוס מים ובקושי עומדת על הרגליים ):
אנונימית
אז תלכי היום לבית חולים. אל תזניחי את הבריאות שלך. הם עוד לא עשו לך צילומים?
נימולים וקושי בנשימה הם סימנים לחרדה, יכול מאוד להיות שזאת הסיבה, אני לא יודעת איך אנשים משתתקים, אני מציעה שתעשי משהו שמרגיע אותך ותנסי לקרוא ולהבין אם מה שאת מפחדת ממנו באמת באמת מתאים לסימפטומים שלך.
נימול זה תחושה שנובעת ממערכת העצבים. זה יכול להיגרם גם מבעיה רפואיית ולא רק ממצב רגשי. אני לא מנסה להלחיץ אותך. מאוד חשוב שתישארי רגועה. פשוט תלכי לבדוק את זה כי אף אחד פה לא יכול להגיד לך מה יש לך.
שואל השאלה:
תודה לכולם על התגובות. כדאי לי לספר לאמא שלי שזה התחיל גם ברגליים? היא אמרה שברגע שמשהו מחמיר היא ישר תדאג שיטפלו בי, אבל מצד שני אני לא רוצה להדאיג אותה. לספר לה בכל זאת?
תודה לכולם על התגובות. כדאי לי לספר לאמא שלי שזה התחיל גם ברגליים? היא אמרה שברגע שמשהו מחמיר היא ישר תדאג שיטפלו בי, אבל מצד שני אני לא רוצה להדאיג אותה. לספר לה בכל זאת?
אנונימית
כן
כדאי שתספרי לה. גם אם היא תדאג קצת היא תעזור לך. בעניינים של בריאות אף פעם לא מסתירים.
נימול בידיים נובע מכל כך הרבה דברים. לרוב זה מלחץ או בעיה ניורולוגית. כדאי לך לגשת לרופא. לא חייב בית חולים אבל לכי מחר לרופא כדאי שתיהיי רגועה
אנונימית
זה יכול להיות בעיה עצבית. לכי לבית חולים מהר!
ברור שאת הולכת לפני שזה יחמיר!
ואת לא תהיי משותקת אל תדאגי.
תרגישי טוב.
ואת לא תהיי משותקת אל תדאגי.
תרגישי טוב.
שואל השאלה:
אני יודעת שזה טיפה בדיליי חח אבל גילו מה יש לי...
לפי התחושות שלי ולפי הבדיקות הבסיסיות, מה שיש לי ומה שאני מרגישה נובע מנוירופתיה בסיבי העצב הקטנים... עשיתי על זה קצת מחקר. יכולה להיות חולשה בשרירים מה שיכול להגביל בחיי היום יום, סוג של נכות... אבל ברוך השם זה בהתקפים ולא כל הזמן.
זה יהיה שקר אם אני אגיד שאני בכלל לא מפחדת, אבל מה כבר אני יכולה לעשות... מה שצריך לקרות יקרה.
ותודה שוב לכולם על התגובות (:
אני יודעת שזה טיפה בדיליי חח אבל גילו מה יש לי...
לפי התחושות שלי ולפי הבדיקות הבסיסיות, מה שיש לי ומה שאני מרגישה נובע מנוירופתיה בסיבי העצב הקטנים... עשיתי על זה קצת מחקר. יכולה להיות חולשה בשרירים מה שיכול להגביל בחיי היום יום, סוג של נכות... אבל ברוך השם זה בהתקפים ולא כל הזמן.
זה יהיה שקר אם אני אגיד שאני בכלל לא מפחדת, אבל מה כבר אני יכולה לעשות... מה שצריך לקרות יקרה.
ותודה שוב לכולם על התגובות (:
אנונימית