3 תשובות
חחח למי אכפתת
העיקר שעברת d: מה זה משנה
שמעי לפחות עברת
עדיין לא עשיתי תאוריה חחח
כל עוד עברת את צריכה להיות גאה בעצמך אני בטוח שלא נבחנת בלי להשקיע וללמוד