3 תשובות
חחח למי אכפתת
העיקר שעברת d: מה זה משנה
העיקר שעברת d: מה זה משנה
שמעי לפחות עברת
עדיין לא עשיתי תאוריה חחח
עדיין לא עשיתי תאוריה חחח
כל עוד עברת את צריכה להיות גאה בעצמך אני בטוח שלא נבחנת בלי להשקיע וללמוד
באותו הנושא: