8 תשובות
אני אבחר בשניה קודם כל כי היא לא מעשנת שזה הכי חשוב לי
בראשונה..
אנונימי
תלוי באישיות, זה שטחי מדי. לא באמת אכפת לי אם היא שותה או מעשנת, זו בחירה שלה בסופו של דבר ואני רק יכול לייעץ.
אני "אבחר" (מי ישמע) במי שתהיה נחמדה אליי, שיש לה תחביבים, תחומי עניין ודברים שהם משותפים איתי.
אנונימי
תקשיבי אני יודעת שהתשובה שלי אולי תעצבן אותך, אבל אני חייבת להגיב.
אני שילוב של מה שכתבת ועוד שילוב של הרבה דברים ומבחינתי להגדיר בחורה על סמך הדברים האלו זה דיי העלבה.
את הרבה יותר מבחורה שמתלבשת בצורה כלשהי, מעשנת או שותה או חושפת או לא כלום מפה.
בשניה
אנונימי
בשנייה אבל רק אם אין לי אפשרות שלישית.
חחח מה זה הבחירות האלה אולי הילדה שמתלבשת קצת חשוף כמו שאת אומרת יש לה אופי טוב והיא לא רק יפה ואולי היא עברה דברים בחיים
והבת "השמנה" מתנהגת כמו חרא
חאלס אם השאלות של הבחירות האלה באמת מה זה נותן לך