12 תשובות
כנראה מעניין אותם לדעת איך אתה נראה
שואל השאלה:
אבל למה לא לדבר איתי אחרי שאני לא מסכים?
אבל למה לא לדבר איתי אחרי שאני לא מסכים?
אנונימי
אין לי מושג אבל אם כל כך חשוב להם אולי תשלח וזהו חח
וואי אני גם שונאת את זה! זה פשוט מפגר להפסיק שיחה רק בגלל תמונה
אולי הם חושבים שאתה מתחזה/פדופיל
ואולי הם סתם שטחיים ושופטים לפי מראה
ואולי הם סתם שטחיים ושופטים לפי מראה
אנונימית
סתם רוצים לדעת אם אתה חתיך ואם שווה לדבר איתך. ברצינות, אני הכי כנה שיש.
אל תתייחס, אנשים שטחיים כאלה, עדיף באמת שיפסיקו לדבר איתך, תדע כבר מהתחלה שהם חארות (מקווה שמותר לומר את המילה הזאת ושלא ימחקו לי עכשיו)
אל תתייחס, אנשים שטחיים כאלה, עדיף באמת שיפסיקו לדבר איתך, תדע כבר מהתחלה שהם חארות (מקווה שמותר לומר את המילה הזאת ושלא ימחקו לי עכשיו)
תראה תמיד יש תסקרנות של מי מאחוריי המסך מי זה שאני מדבר איתו שעות
ולפעמים זה בא ממקום של 'הוא חתיך' שווה לי לדבר איתו אולי יצא מזה "משהו"
ולפעמים זה בא ממקום של 'הוא חתיך' שווה לי לדבר איתו אולי יצא מזה "משהו"
חח גם לבנים זה קורה?!
אנשים מוזרים מהתה רוצה?
אנשים מוזרים מהתה רוצה?
לי קרא אותו הדבר עם מספר טלפון והתאכזבתי רצח שאף אחד לא רוצה לדבר איתי
הם רוצים לדעת עם מי הם מדברים... או שהם פשוט שטחיים
כן זה מעצבן
לי קרה שמישהו התחיל לקלל אותי כי לא שלחתי תמונה-__-
לי קרה שמישהו התחיל לקלל אותי כי לא שלחתי תמונה-__-
אולי הם פוחדים שאתה איש מבוגר/פדופיל או משהו כזה
באותו הנושא: